Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Jak alerty Cross-Sell pomagają sprzedawać więcej?

Dla zapracowanego przedstawiciela handlowego ustalenie, na czym się skupić, może być najtrudniejszą częścią dnia. Mając dziesiątki kont do zarządzania i zbyt wiele danych rozproszonych w zbyt wielu narzędziach, łatwo jest utknąć. Kończy się to marnowaniem…

Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Jak stworzyć zespół wdrożeniowy CRM?

Wdrożenie CRM to niezwykle ważna decyzja dla każdej firmy. Nie można jednak po prostu kupić nowej platformy CRM, nacisnąć przełącznik i być na najlepszej drodze do lepszych relacji biznesowych i wyższych przychodów. W rzeczywistości jest to znacznie bardziej skomplikowany…

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

Jak chatboty AI wpływają na obsługę klienta?

W dzisiejszym krajobrazie biznesowym obsługa klienta jest kluczowym wyróżnikiem dla firm, które chcą pozostać istotne i konkurencyjne. Tradycyjne metody obsługi klienta nie są już wystarczające, aby sprostać rosnącym i dynamicznym wymaganiom konsumentów. Z pomocą przychodzi generatywna…

Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż

Jak aplikacja mobilna SugarCRM ułatwia sprzedaż

Jeśli zajmujesz się sprzedażą w terenie, twoim biurem jest samochód, kawiarnia lub lobby klienta. A telefon? To twoje centrum dowodzenia. Aplikacja mobilna SugarCRM została stworzona z myślą o przedstawicielach takich jak Ty – zawsze w ruchu, zawsze żonglujących…

Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Prognozowanie popytu w produkcji: Od danych do przyszłości

Branża produkcyjna może obejmować jedne z najbardziej złożonych procesów w wielu obszarach, od zarządzania surowcami, przez łańcuch dostaw, po zasoby i technologię. Wszystkie te obszary wymagają precyzyjnej równowagi, która pomaga producentom zapewnić lepszą odporność w obliczu nieoczekiwanych warunków rynkowych…

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Kwalifikowane vs. niekwalifikowane leady

Lead kwalifikujący się do sprzedaży to potencjalny klient pozyskany przez dział marketingu i zweryfikowany przez zespół sprzedaży. Po początkowym kontakcie potencjalnego klienta z działem marketingu, działu sprzedaży kontynuuje interakcję, badając jego zainteresowanie i zdolność do zakupu. Jeśli dział sprzedaży…

1218